Pole igavamat asja kui kolmkümmend korda järjest lõuga tõmmata.

Mis aga oleks, kui lõuatõmbamine poleks lihtsalt rutiinne üles-alla kõikumine? Kui see oleks mingi teekond? Mingi mäng või võistlus? Üksi või sõpradega koos? Kus iga järjekordne sooritus pole mitte lihtsalt igav lihaspingutus, vaid intrigeeriv väljakutse – kas saan sellega hakkama? Mis oleks, kui lõuatõmbamine ei muutu kunagi igavaks ega üksluiseks? Kui iga sooritus kutsub sind püüdlema ka järgmise suunas? Kui lihaskonda treenides areneks ka su üldine kehatunnetus, tasakaal ja koordinatsioon? Kas poleks hea, kui sul on võimalik oma füüsise arenedes kergelt ja mugavalt ühe harjutuse raskusastet muuta ilma endale lisakoormusi külge riputamata? Kui arvad, et sind võiks selline treeningmeetod huvitada, siis nüüd oled sa selle leidnud – ronimisstend.

Nimetagem seda spordivahendit ronimisstendiks. Toode võiks oma olemuselt kvalifitseeruda kuhugi varbseina ja sporditrenazööri vahele. Tegemist on sporditarbega, kus kasutaja sooritab teatud harjutusi oma käte- ja ülakeha lihasjõul. Füüsilised liigutused ronimisseina kasutamisel sarnanevad lõuatõmbamisele kangil. Erinevus seisneb selles, et väga üksluine lõuatõmbamine on ronimisstendi abil muudetud põnevaks sportlikuks seltskonna harrastuseks või üksi treenimiseks.

Ronimisstend sobib kasutamiseks näiteks koduses jõusaalis või -hoovis, koolide võimlates kehalisekasvatuse tunnis, erinevates spordisaalides teiste lihastrenazööride kõrval, samuti sobiks ronimisstend sõjaväeosadele üldfüüsise arendamiseks, miks mitte kinnipidamisasutuste spordisaalides, aga samuti avalikes kohtades nagu rand või terviserada.